3

eee..mana astro boy nie....

arghhh panasaren di buat nyer menunggu bintang tak jatuh nie...benci ..grrrrr..wahai aabg astro nie mana janji nak dtg kol 6- 7 pt nie mana nie....sepak..kang....
tau tak bosan dah nie dua hari tak dpt tgk siaran astro boleh sakit i macam nie tau ...hahahah
nasib baik ader urusan lain yang harus di lakukan kalo tak beku i kat umah nie...

eee nak nyanyi lah ..di mana dier abg astro saya di mana dier abg astro saya, tolong lah cepat jangan lama- lama .., hai nnt giler saya susah pula jawap nyer..lalalalalalla..ooiii..ooiii



abg astrooo cepat ler...............grrrrr

3 comments:

suezensuzanna said...

abg astro g minum lu arrr:P

Ira Azeera said...

hahhaha.. tetibe aku rase teringin nak naik kete camtu gak.. kekekek....

putdianas said...

muat ek ko msk kete tu huhuhuhu ;P kagum aku sure ko da kecik skang ni :D

Post a Comment

Back to Top