3

Puteri Gunung Ledang....

Yeppi.......13 hb hari tuh we all semua gie tgk PGL best...best thumb up utk semua yg menjaya kan pgl nie..sangat bagus saya suka, kengkawan saya pon suke.Banyak jugak penambahan yang di lakukan pada persembahan kali nie, seperti penambahan prop yang sangat bagus dah detail.

TAHNIAH.....TAHNIAH.....TAHNIAH.....TAHNIAH.....

Tiara sentiasa memberikan persembahan yg menarik dan bertenaga...like always..
Hang tuah ku cewah..suara nya sungguh mantap..suke kat dier... dier hebat....
aflin menari best...

"Setapak melangkah meninggalkan mu dua langkah kasihku akan setia padamu "...wah cair siot kalo boypren cakap camnie....

Kisah cinta agung ader lagi ker zaman nie....hmm sendiri nilai okies...Myb ader tapi agak kurang populasi nya...indahnya kalo cinta sentiasa mekar mewarnai hidup kita.....


nie ler org yg men jayakan pgl best2.....

nie plak kengkawan saya dan kawan kepada kawan saya
dan ini juga
dan ini juga kawan saya nagn kak dier

kawan dan saya

well aksi melampau kami heuheuehueheu.....tuu sajer utk kali nie...kalo ader rezeki tahun depan gie tgk PGL tau best..tak rugi pon duit kompom punyer......

bak kata kawan saya " Baek Punyeeerrrrr"

3 comments:

putdianas said...

ye agree sgt mmg best PGL season 3 ni... props yg mmg bagus, nenek kebayan yg hilang dan ade byk tu mmg hebat, kapal yg berlayar kt pelabuhan n many more :D thumbs up 2 :)

suezensuzanna said...

hehe...i wish im there..

mamamia said...

its okies some other time..

Post a Comment

Back to Top