4

train stuck di pagi haari....

salam...

hari2 pegi keje naik train, budget nak exercisekan...hmm mmg berbaloikan bila train yg ko naik tuh STUCK... menarik bukan....macam haramzzzzz.......seronok sangat patut ah 2 tiga hari nie bedetik kat hati aku nak kuar lagi awal dari biasa. rupanya ader hal ...lah...

waa gamba takleh nak amik sebab lama dah tak jumpa camera coklat ku yg comel tuh abg aku bawak gie keje , uwaaaaaa..aku rindu nak snap gamba gedik2...lah wei...

tapi takper lambat pie keje pon ok heueheuheu, sempat gak cuci mata walau dalam situasi yang tak best.kuikuikui...jejaka berbaju hitam, berambut belah tepi , berkulit putih, awak nie comel ah..........huhuhauhau....kalo ader camera leh snap tadi.......

aku rindu pada ibu dan ayah ku, cameraku..serta rakan2 ku....

~~O_O~~

4 comments:

suezensuzanna said...

i miss u too k.has...ehh k.has..gatai!...sempat cuci mata lagi....seb baik my husband x naik train..muahahhah!

mamamia said...

hahahahahhah...harus lah i kan single bole nyer gie cuci mata......ekekekekeke....

uwie said...

huh gatai....rupanya dia lagi gatai...huhuh jom cuci mataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

mamamia said...

joooommmmmmmmmmmm..mari2 pegi mencuci..............

Post a Comment

Back to Top